Tuesday, October 12, 2010

Makan lagii...

Habih la sudah raye sakan hujung minggu lepas...Sabtu dan Ahad masih beraye last kopek orang kate...Sabtu di rumah aku, dibukak untuk sanak sedara terdekat, adek beradek, besan, ipar duai, kawan rapat dan kawan2 anak2 aku yang datang hingga larut malam, menjamu selera yang aku kater pasal tangan masih tak kuat nak masak memasak ni.
Esok nye pulak aku berkunjung ke rumah kakak ipar aku (bekas) di Pandan Perdana menyambut hari jadi cucu kembo nye Adam dan Ariff yang ke 9 tahun pada 10/10/10. Walaupun dah jadi ex, pertalian kekeluargaan kami ngan ipar duai masih rapat seperti dulu. Kami masih kunjung mengunjungi di kenduri kendara, majlis2 dan kadang2 saje datang lepak2, makan2, borak2...
Si kembo..Adam dan Ariff dan si celek sepupu mereka Amanda yang
pitah menyanyi lagu omputeh..


haah..makanan dah terhidang, nasik lemak, spagetti meat balls, macaroni goreng,
coleslaw, bubor labu kuning...emmmm sedappp nyeee!

rajin betui dia orang ni menolong BBQ hotdot..



tu diaaa...bapak si kembo yang tengah mengipas arang, sebelah
tu bapak si Amanda





BBQ ayam pun adaaa...



Begitu la acara melantak bagai nak rak...lepas ni kena diet balik ler aku, badan dan mula nak tambun balik!


No comments: