Friday, July 23, 2010

Cucu Oh Cucu...

Hai baru terima menantu dah dapat cucu??!! Isshk..tak la..
Ni cucu angkat...kucing aku beranak 3!
Im a cat lover.
Bermula dari 2 ekor kucing Parsi campur:
Fifi dan Chomel
Fifi mati eksiden....tinggal Chomel.
Chomel beranak banyak kali tapi yang last dia beranak hidup sampai besar 3 ekor:
Gebu (jantan) Belang (jantan) Hitam (tino)
Si Hitam beranak 3:
Smokey Blackie Blondie
HAH TU DIAA...SALASILAH KUCING AKU!!

Chomel (Mei Mei) dah jadi Opah mcm aku...








Si Belang macam mak nye Chomel tapi belang
dia lagi cantek dan ketara



anak si Hitam - Smokey dan Blondie





Si Hitam - kurus bulu pun tak lebat (walaupun dia kuat mkn), tak gebu mcm abg2 dia tapi
anak2 dia cute sgt dan bermata biru semua nye...

anak2 si Hitam - Smokey, Blackie n Blondie
dah mula nakal tak duk diam...





Si Gebu kesayangan aku...manje, jinak dan kuat makan
hilang ngtah kemane 2 minggu sebelum aku
balik dari Mekah...huhuhu nangis sakan aku!



mane la kau Gebu oooi...kau hilang dgn
sangkar sekali!
Ade orang curi dan jual ke???
Sayang nyer...kau la tempat aku bermanje..rindu nye...!!!




3 comments:

Anonymous said...

Bak sekor anak kucing leh tak kak, saye pun suka kucing tp semua dah besar tak syok nak main2 dgn dia org





Lyana

p3chandan said...

Boleh je Lyana, tp tunggu sampai anak kucing tu tak menyusu lg dlm sebulan lg ke..bg email kat akak leh akak bg address rmh

NOR HAYATI PUTRI said...

alahai...akak, kita macam seangkatan....suka sangat kucen....yati ada banyak kucen....skrg rasanya dah dekat 50++ hahahahahha