Tuesday, February 23, 2010

Kemabruran...

..baru je berbual ngan akak angkat aku yg sama2 pegi haji. dia ngan bangga nya dok cite pasal dia duk sebok pegi usrah sana usrah sini ngan kawan2 dekat rumah dia (dia duk jauh dari rumah aku) sampai ke mesjid KLCC pun ade. duk pegi berjemaah subuh, duk dengar syarahan di surau2 oleh ustaz2 yg terkenal...

...aku? alasan takde member nak pegi sama....

...aku duk buat ape?...duk pegi morning walk boleh kata tiap2 pagi lepas solat subuh kat rumah. pastu balik pegi breakfast ngan teman seriring jalan di kedai mamak atau kedai nasi lemak kak leha di ampang jaya tu..aku pegi gak KLCC tapi tak ler ke mesjid berusrah macam dia tapi duk sopping kat parkson, mark&spenser dan makan2 di food court situ...duk sebok kat rumah depan tv mengulit, menggentel bunga2 pahar tuk anak aku nak kawin nanti...

....hmmmmm...tak mabrur ke haji aku ni....

....nak kena pegi sorang2 ler nampak nye ke masjid kat rumah aku tu tak payah tunggu kawan...sok dalam kubor pun sorang2 kan...

Insyaallah....!

No comments: