Thursday, June 18, 2009

Menyendiri kan diri...

Kenape? mengape? emmm takpe la...aku nak merapu jap.
Sepi, sunyi, biar la ku menyepi, menyendiri, mengundur diri jauhhh2 kalau boleh..tak mau jumpe lagi walau di pujuk rayu..Tanye ape pun tak jawab.Macam la susah sangat nak jawab. Cakap sayang..tapi macam ni ke sayang? Aku pun ade hati dan perasaan, tak kan nak mengalah je bila kau tunjuk ego.Huh ego lelaki! Bosan aku la...
Mula la aku rase nak pegi jauh2 dok sorg2 membawa hati yg lara..kat cerok ngtah mane..dok kat pulau ke...
Trit..trit..trit..trit..weh jom pegi jalan2 cari makan kat pulau?
Yeayy! pucuk di cita ulam mendatang akhir nye! Aku dan Noni nak ke Pulau Langkawi esok..yeayy..yeayy!
Emmm..tinggal la kau. Aku pun nak menyendiri, kau ingat kau sorg je leh buat...Lain kali kau tanye pun aku malas nak jawab. Balas balik beb!
Ikuti kisah selanjut nye bila aku balik minggu depan....

No comments: